Het laatste verenigingsnieuws

Foto's Groote Keeten plus uitslag

publicatiedatum: Donderdag, 12 juli 2018

Het was de laatste wedstrijd voor de vakantie. Met als afsluiter prachtig weer en iedereen vis, zelfs de jongste visser Jurre Steenhoek. Die wist zijn vader ruim voor te blijven. Bij deze iedereen een goede vakantie en tot de volgende keer.

Nederlands Kampioenschap Streetfishing

publicatiedatum: Vrijdag, 29 juni 2018

Afgelopen zondag was het dan zover, de Nederlandse streetfish competitie hield de finale in de stadswateren van het prachtige Amsterdam. Licht bepakt met verschillende kunstaas soorten word er gevist op de roofvissen die in onze wateren zwemmen, na het vangen van de vis word deze gemeten voor de punten en weer netjes in het water terug gezet. Afgelopen jaren is deze tak van vissen heel populair geworden onder de jeugd, dit omdat je elk vrij uurtje optimaal kan benutten en dus weinig spullen mee heb. Het beloofde een spannende eindstrijd te worden met 3 teams die gingen voor de eerste plaats! Na een hele spannende wedstrijd waarin elke centimeter aan vis het verschil zou kunnen maken, is het gelukt om het team van hengelsportvereniging De Vroegte Wint onder leiding van Dennis Reek de overwinning te behalen en zich een jaar lang kampioenen van Nederland te noemen!

Foto's Ankerwedstrijd  wrakvissen + verslag

Foto's Ankerwedstrijd wrakvissen + verslag

publicatiedatum: Woensdag, 16 mei 2018

Wat en heerlijke visdag was het.

Foto's en uitslag geplaatst Wijk aan Zee

publicatiedatum: Dinsdag, 20 februari 2018

De winnaar van de 2e wedstrijd Peter Mourits

Welkom

Nieuw op de site:

- de privacyverklaring, zie tabblad PRIVACY verklaring.