Mooi weer met weinig vis

Woensdag, 26 juni 2024

Het was zaterdag de laatste wedstrijd voor de zomervakantie die op Groote Keeten zou worden gevist. De 9 man hadden er zin in om nog eens lekker te gaan vissen met vooral mooi weer. Het was met volop zon en 18 graden heerlijk weer, wel wat veel wind maar dat zorgde voor een mooie branding. Wat dus hoop gaaf op mooie Zeebaars. Er werd vis gevangen maar niet om over naar huis te schrijven. Joop en Jos stonden bij de 1e strekdam en die leverde weinig vis op, Joop bleef zelf op de nul staan en Jos was met 2 Botten ook niet de beste van de klas. Dan deden Roland en zijn dochter Iris het beter met alle bij 3 vissen. Waaronder een mooie Zeebaars van 50 cm voor Iris Knap gedaan, Roland met 3 Botten ook niet slecht. Sam wist ook nog een Zeebaars van 50 cm te vangen en nog Bot en een verdwaalde Wijting. Kees had ook Zeebaars maar dan wel kleiner en ook Bot. Paul bleef ook op de nul staan en Frank wist met zijn Bot van wel 13 cm toch wat op de lijst te zetten. Maar de winnaar met ook 3 vissen was toch Rick met ruim 1 meter vis, knap gedaan. Al met al hadden wij op meer vis gehoopt maar het weer makten veel goed. Nu maar genieten van de vakantie en met nieuwe moet in september te starten in Egmond met de avond wedstrijd.