Leuke vangsten Egmond aan zee 24 september

Dinsdag, 27 september 2022

Er is op zaterdag leuk gevangen in de avondwedstrijd op het strand van Egmond. En ook het weer was prima, zon en niet te veel wind. Om 18.00 uur gingen de eerste pieren natte voeten halen. En ja na 5 minuten had Joop al zijn 1e vis te pakken. Sam en kees waren richting Bergen gelopen om daar hun geluk te beproeven. Nou voor Sam pakte dat goed uit wat minder voor Kees. Ook Gerrit wist vis te vangen maar helemaal lekker was het ook niet. Maar met 5 vissen toch nog knap 6e geworden. Vader en zoon Klaver waren lekker aan elkaar gewaagd met uiteindelijk dat Roland toch 1 vis meer wist te vangen dan Ramon, Roland 7 en Ramon 6 lekker gevist. Frank en Joop deden ook onderling wie de meeste vis kon binnen halen en het was Joop die natuurlijk weer 1 visje meer dan Frank wist te vangen. Joop 9 en Frank 8 vissen. Rem kon niet echt de vis binnen halen en bleef steken op 2 vissen. Paul had iets te veel aan het schuimend bier geroken en besloot maar vissen te tellen aan de binnenkant van zijn ogen in de auto. Na afloop bleek dat er maar 1 man geen vis had en dat was kees, maar ja die stond ook naast Sam. Sam werd knap 1e met 12 vissen en ruim 3 meter vis Joop 2e en Frank knap 3e. Al met al een geslaagde wedstrijd.