Mooi weer veel wind en 1 man met veel vis.

Woensdag, 17 mei 2023

Zaterdag is er gevist met 8 man vanaf de noord pier bij IJmuiden. Na goede vangst berichten trokken de 8 man met veel goede moet de pier op. Nou dat was nog niet zo makkelijk om aan een visje te komen zou blijken. Er werd vis gevangen maar wel heel lokaal. Roland was zijn voorraad lood en onderlijnen er door heen aan het jagen, niet zo goed voor het milieu. Oorzaak een gebroken oog aan de hengel die voor lijnbreuk zorgde. Gerrit had goede hoop op vis maar bleef zowaar op nul staan. Dat was ook het geval voor Fran en Roland, hoewel hij wel een vis verdiend had. Harm was ondanks een nat pak toch aan het doorvissen wat hem 2 vissen opleverde. Jos v Dijk wist ook wat vissen te vangen net als Sam, maar Joop en Paul spanden de kroon. Joop kon 11 vissen aan zijn haakjes krijgen, en Paul ja wat die heeft gedaan ik weet het niet. Die wist het meeste van alle vissers te vangen 21 stuks met een lengte van 4.66. die werd dus 1e gevolgd door Joop en Jos knap 3e. Hopelijk de volgende wedstrijd meer vissen.